ПЕРШЕ ЗАНЯТТЯ БЕЗКОШТОВНО!!...
-Підготовка до ЗНО
-Підготовка до ДПА
-Шкільна програма 10-11 класи
-Шкільна програма 5-9 класи
-Підготовка до олімпіад
Працюю за принципом:
1)НЕ ПРОВОДЖУ ЗАНЯТТЯ БЕЗ ПІДГОТОВКИ
Деякі репетитори працюють з учнями за принципом «навіщо готуватися до заняття, якщо тема легка і зрозуміла і пояснити її можна за пару хвилин?». Хочеться поставити пряме запитання: «кому вона зрозуміла»? Репетитору з математики, що має вищу освіту і багаторічний досвід вирішення завдань або дитині? Помилки в викладанні як наслідок цього переконання, криються в недооцінці відмінності між очевидним для репетитора і очевидним для учня. Перед заняттям я переглядаю підручники дидактичні матеріали вивчаю динаміку помилок в зошитах і складаю індивідуальний комплект вправ саме для даної навчальної ситуації.
2) НЕ ЗАВАЖАЮ ДИТИНІ ДУМАТИ
Талант репетитора з математики полягає в здатності відрізнити думаючої дитини від тої хто просто дивиться в зошит на свої записи. Я вмію визначати, що саме відбувається в даний момент в голові учня по його виразу обличчя і по ОЧАХ !!! Якщо школяр сконцентрований - це завжди видно. При невмілому володінні мистецтвом невтручання в розумовий процес репетитор з математики буде тільки відволікати дитину від роздумів над поняттями, формулами і перетвореннями. Допомога репетитора повинна надходити саме в той момент, коли учень її потребує, а не тоді, коли, коли він готовий вирішити задачу самостійно. Зайві слова і фрази. сказаний під руку тільки збивають дитину.
3) НЕ ПРОПУСКАЮ НІ ОДНЕ ЗАПИТАННЯ УЧНЯ
Якщо дитина щось задумала запитати - потрібно обов'язково дати йому цю можливість (не перебивати його) і допомогти сформулювати думку. Питання учня - сигнал для репетитора математики. І тривожний і позитивний одночасно. Тривожний симптом в тому, що дитина чогось не розуміє. Позитив у тому, що репетитор з математики може бути впевнений, що якщо дитина щось не розуміє, то він не соромиться про це питати. Будь-репетитор повинен уміти вислухати до кінця питання учня і зрозуміти його зміст навіть тоді, коли не дуже зрозуміло про що йде мова.
4)НІКОЛИ НЕ ПІДВИЩУЮ ГОЛОС НА ДИТИНУ...
Криком ніхто ні коли нічого не домагався. До місця буде відзначити, що людське вухо більше чутливе до частоти звуку, ніж до його амплітуди і рівню. Інтонація викладача або інтонація репетитора, з якою він веде заняття, вібрації і динаміка дозволяють не тільки загострювати увагу і концентруватися учневі, але виділяти із загального потоку слів найважливіші.
5) НЕ ВИКОНУЮ ЗА УЧНЯ ТУ РОБОТУ,ЯКУ ВІН МОЖЕ ВИКОНАТИ САМОСТІЙНО.
Інакше дитина не отримає належну розумове навантаження і не розвине навички
Для повышения качества обслуживания, Ваш разговор может быть записан.
Напомнить пароль по СМС - если забыли пароль
Зарегистрироваться как специалист - если вы ищете заказ