Кандидат технічних наук, доцент УкрДЛТУ. Досвід педагогічної роботи 25 років
Унікальна трирівнева методика, орієнтована на максимальний результат
Мета – розвинути навики критичного мислення, опанувати логічне загальне та локальне предметне мислення.
Ціль - глибина знань, практичні навички, логічне мислення, різнобічна усвідомленість та само організованість учня.
Навчання здійснюється у три стадії:
Перша стадія – визначення рівня знань учня, мотивація учня до вивчення теми; під час першої стадії формулюється проблема та визначаються цілі вивчення матеріалу.
Використовую різноманітні прийоми: мозковий штурм, висунення різних версій відносно матеріалу, який вивчаємо, інше.
Друга стадія полягає в осмисленні вивченого матеріалу - це стадія реалізації змісту. Мета - розвиток творчого критичного мислення; навичок самостійної роботи; пошукової та продуктивної діяльності.
Тобто відбувається основна робота з розвитком логіки учня.
Третя стадія – система знань та міркування . Мета – персоналізувати набуті знання; забезпечити глибину знань ; усвідомити та використовувати набуті практичні навички. Методичними прийомами виступають написання тестів, проведення дискусії, складання усних логічних ланцюжків тощо. Результат цього етапу полягає в розвитку логічного мислення та у практичному використанні набутих знань.
Таким чином, під час навчання за моєю методикою учні проходять через засади критичного мислення в опануванні матеріалом, а саме : сприйняття → осмислення → застосування
Для підвищення якості обслуговування, Ваша розмова може бути записана.
Нагадати пароль по СМС - якщо забули пароль
Зареєструватись як спеціаліст - якщо шукаєте замовлення